لگو وب سایت هوشمندان
جستجو

نینیت چیست؟

نرم افزار Ninite چیست؟

هنگامی که یک برنامه یا یک نرم افزار را برای دستگاه ویندوز خود بارگیری می کنیم، گاهی اوقات خواسته ما بیشترمی شود. معنی این امر این است که نرم افزاری که دریافت می کنیم غالباً همراه با برنامه ها و ابزارهای دیگری است که ممکن است مفید واقع شوند یا نباشند.در این مقاله ، شما را با یک نرم افزار خاص آشنا می کنیم که چندین برنامه دیگر را در یک بارگیری به شما می دهد، که این نرم افزار Ninite نام دارد.

Ninite ابزاری است که برای نصب هم زمان چندین برنامه طراحی شده است. ممکن است بپرسید، چگونه یک ابزار می تواند برنامه ها را در یک جلسه نصب کند؟ آیا  نرم افزار Ninite امن است؟ چه کاری می تواند انجام دهد؟ قبل از این سوال ها بهتر است کمی درباره این نرم افزار توضیح دهیم. با Ninite می توانید تمام برنامه هایی را که می خواهید روی دستگاه خود نصب کنید، انتخاب کنید. می توانید مرورگرهای وب مانند Chrome ، Firefox و Opera را بارگیری کنید. همچنین می توانید موارد ضروری امنیتی مانند ابزارهای ضد بد افزار را دریافت کنید. و سپس ، همه چیز را برای شما در یک بسته بارگیری کرده و آن ها را نصب می کند. لازم به ذکر است می توانید رایانه خود را برای مشکلات عملکرد ، پرونده های نا خواسته ، برنامه های مضر و تهدیدات امنیتی اسکن کنید که می تواند باعث مشکلات سیستم یا عملکرد کند شود. به زبان ساده تر، شما یک بسته کلی دارید که امکان راه اندازی سیستم مورد نیاز شما را دارد. فقط برای نصب همه برنامه هایی که انتخاب کرده اید لازم نیست تمام مراحل نصب را اجرا کنید. نرم افزار Ninite همه کارها را برای شما انجام خواهد داد. فقط آن را بارگیری کنید.

حال این سوال پیش می آید که آیا استفاده از Ninite بی خطر است؟ اگر در استفاده از آن شک دارید؟ مزیت این ابزار قابل اعتماد بودن است. در واقع، بسیاری از افراد و شرکت ها از آن برای نصب نرم افزارهای انبوه استفاده می کنند ، زیرا این باعث صرفه جویی زیادی در وقت می شود و تفاوت زیادی در فرایندهای سازمان ایجاد می کند. نرم افزار Ninite تمام نصب کننده های برنامه را از وب سایت های رسمی بارگیری می کند، بنابراین به احتمال زیاد پایدارترین نسخه برنامه را دریافت خواهید کرد.

نحوه استفاده از نرم افزار Ninite

استفاده از نرم افزار Ninite آسان است. نگران نباشید ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

به وب سایت رسمی Ninite بروید.

همه کادرهای کنار نام برنامه هایی را که می خواهید نصب کنید علامت بزنید.

به پایین پیمایش کنید و روی Get your Ninite کلیک کنید. با این کار بارگیری نصب کننده سفارشی شما آغاز می شود.

پس از آماده شدن نصب ، آن را اجرا کرده و منتظر بمانید تا مراحل نصب به پایان برسد.

در ضمن نرم افزار Ninite در دو حالت قیمت گذاری ارائه می شود، یکی رایگان است و دیگری غیر رایگان. نسخه رایگان Ninite فاقد ویژگی به روزرسانی خودکار است و فقط از چند دستگاه پشتیبانی می کند. از طرف دیگر ، نسخه Ninite Pro دارای ویژگی های بیشتری است که برای کسانی که روی چندین ماشین کار می کنند مناسب است. این قیمت برای 50 دستگاه از 35 دلار در ماه شروع می شود و با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه می شود.

مزایای نرم افزار Ninite

مهم ترین مزیت نرم افزار Ninite صرفه جویی در وقت شما است زیرا نه تنها برنامه های مورد نیاز شما را یک باره بارگیری می کند، بلکه به طور مداوم کنترل به روز رسانی ها را انجام می دهد. به این علت توصیه می شود شرکتهایی که بیش از 100 کامپیوتر دارند بهتر است از آن استفاده کنند. علاوه بر صرفه جویی در وقت، نرم افزار Ninite همچنین اطمینان می دهد که هیچ بد افزار مخربی مانند ابزارهای تبلیغاتی مزاحم که با برنامه نصب شده باشند وجود ندارد که این خبر می تواند خیال شما را راحت کند و نگرانی را از شما دور کند.

استفاده و راه اندازی آن آسان است.

نیازی نیست مراحل نصب خسته کننده را طی کنید. به طور خودکار برنامه ها را با تنظیمات پیش فرض مربوطه نصب می کند.

هیچ پرونده تبلیغاتی و نا خواسته ای وجود ندارد.

Ninite می تواند یک سیستم 32 بیتی یا 64 بیتی را اجرا کند و برنامه ها و برنامه های سازگار با آن نسخه را نصب می کند.

این برنامه ها را به زبان پیش فرض رایانه شما نصب می کند.

آخرین نسخه برنامه ها را بارگیری می کند.

مراحل راه اندازی مجدد در پایان هر نصب انجام می شود.

برنامه ها و ابزارها از وب سایت های رسمی آنها بارگیری می شوند که به این معنی است که قانونی هستند.

برنامه هایی که قبلاً نصب شده اند به طور خودکار رد می شوند.

چرا از نرم افزار Ninite استفاده کنیم؟

بسته بندی کردن

نرم افزار Ninite یک برنامه عالی و ایده ال برای سازمانهای عظیمی که چندین ماشین در شبکه خود دارند، است. نه تنها باعث صرفه جویی در وقت می شود، بلکه از محافظت دستگاه ها در برابر تبلیغات مزاحم نیز اطمینان حاصل می کنید. بنابراین، اگر وظیفه دارید برنامه هایی مانند ابزار تعمیر رایانه شخصی را روی چندین دستگاه در شبکه سازمان خود نصب و تنظیم کنید، تمام آنچه شما نیاز دارید Ninite است.

 

قابلیتی دیگر از Ninite 

معرفی Ninite Updater - شروع با قیمت 9.99 دلار در سال

می توانید همه به روزرسانی های خود را به طور خودکار همزمان نصب کنید

راحت تر از سایر به روزرسانی ها!

به روزرسانی های نرم افزار به شما می گوید که نسخه های جدید در دسترس هست با Ninite Updater فقط یک مرحله برای بارگیری و نصب خودکار تمام به روزرسانی های خود است. لازم به ذکر است به روزرسانی های دیگر فقط پیوندهایی را به نصب کننده ها می دهند که باید برای هر برنامه بارگیری و با دست اجرا کنید.

بررسی به روزرسانی در پس زمینه اتفاق می افتد.

بدون نیاز به راه اندازی یک برنامه جستجوگر بارها و بارها.

برنامه ها باید به طور خودکار شناسایی شوند. نیازی به انتخاب آنها یا نصب نرم افزار به روش خاصی نیست.

می توانید همه به روزرسانی های خود را یک باره نصب کنید. تمام اتوماتیک.

وب سایتی برای بازدید وجود ندارد.

بدون بارگیری برای مدیریت یا سازماندهی.

در نصب کننده ها روی کلیک بعدی بعدی بعدی کلیک نکنید.

به روزرسانی ها بدون نوار ابزار مرورگر یا سایر نرم افزارهای مخرب آزار دهنده انجام می شود.

میانبرهای دسک تاپ شما تغییر نمی کند.

اگر نمی خواهید یک برنامه را به روز کنید، می توانید از آن صرف نظر کنید و بقیه را به روز کنید.

و این دقیقاً همان چیزی است که ما با Ninite Updater ساخته ایم. این که چگونه به روزرسانی های نرم افزار باید به طور هم زمان انجام می شد.

کاملاً خودکار است

نرم افزار رایانه شخصی شما به طور خودکار شناسایی می شود و Ninite Updater با از رده خارج شدن هر یک از 92 برنامه پشتیبانی شده Ninite ، به شما هشدار می دهد.مهم نیست که برنامه های شما با Ninite نصب شده باشد یا نه. به روزرسانی Ninite هوشمند است و شامل فناوری قدرتمند تشخیص نرم افزار Ninite است. حتی وقتی برنامه های جدیدی را به سیستم اضافه می کنید متوجه می شود ، نیازی به اسکن مجدد رایانه یا به روزرسانی اطلاعات پیکربندی نیست. فقط کار می کند

به روزرسانی های خود را انتخاب کرده و همه آنها را فقط با یک کلیک نصب کنید

مناسب برای دوستان و پشتیبانی خانواده

Ninite Pro توسط متخصصان فناوری اطلاعات برای مدیریت نرم افزار ماهانه بر روی ده ها هزار دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. Ninite Updater مبتنی بر همان فناوری است که از Pro استفاده می شود، اما در یک نرم افزار ساده بسته بندی شده است که می توانید آن را روی رایانه شخصی یک دوست نصب کنید و سپس فراموش کنید. با بسته های خانوادگی دارای مجوزهای متعدد، هرگز راهی آسان تر برای اطمینان از به روز بودن و ایمن بودن رایانه هایی که برای افرادی که به آن ها اهمیت می دهید، وجود نداشته است.

 

امن و به روز بودن بالاخره ساده و آسان است

 

از راه آسان ایمن بمانید

سوءاستفاده های امنیتی باعث می شود که نرم افزار به روز باشد. اما سایت های دانلود و نصب های گیج کننده پر از سوالات بی معنی باعث می شود که به روزرسانی سختی انجام شود که بعداً به تعویق بیفتد. به روزرسانی Ninite درد ناشی از به روزرسانی برنامه را برطرف می کند. فقط یک کلیک ساده  بر روی Ninite Updater لازم است تا آخرین وصله های امنیتی و به روزرسانی های برنامه را دریافت کنید.آیا این فقط با برنامه هایی که من با استفاده از نرم افزار Ninite نصب کردم کار می کند؟نه ، مهم نیست که شما چگونه برنامه ها را نصب کرده اید. Ninite Updater به طور خودکار هر 92 برنامه پشتیبانی شده ذکر شده در ninite.com را شناسایی و کار می کند.

تنها مکان امن ، واقعاً؟

البته ، نرم افزار رایگان امن در جاهای دیگر به صورت آنلاین در دسترس است. اما منبع معتبر و متمرکز واقعی این موارد وجود ندارد. سایت های بارگیری این روزها به طور یکنواخت وحشتناک هستند - حتی SourceForge خوب قدیمی هم اکنون بسته نرم افزاری ناخواسته را همراهی می کند.

 

اگر می خواهید مکانی امن برای دریافت نرم افزار رایگان و بدون نگرانی در مورد نوار ابزارها و نرم افزارهای مخرب دیگر داشته باشید ، نرم افزار Ninite برای استفاده است. اگر والدین یا اقوامی دارید که از رایانه استفاده می کنند، می توانید به آنها بگویید برای تهیه و به روزرسانی برنامه های رایگان مورد نیاز خود فقط از Ninite استفاده کنند - امنیت نرم افزار موجود در Ninite تضمین شده است.

این بدان معنی نیست که باید از وب سایت های دیگر به طور کامل خودداری کنید - مطمئناً ، اگر از Microsoft Office استفاده می کنید ، آن را از Microsoft بارگیری کنید. اما ، اگر برای انجام کاری به یک برنامه رایگان نیاز دارید ، به وب سایت Ninite’s بروید و به جای تلاش برای جستجوی یک برنامه در سایت های رایگان ، یکی را در آنجا پیدا کنید.

نحوه کار Ninite (چرا Ninite بسیار جذاب است)

Ninite وب سایتی با لیستی از برنامه های رایگان رایج ویندوز ارائه می دهد. عملاً تمام نرم افزارهای رایگان یک کاربر معمولی ویندوز در اینجا به آن نیاز دارند. این شامل همه موارد است، از مرورگرهای وب مانند Chrome و Firefox گرفته تا ابزارهای سیستم ، برنامه های رسانه ای ، برنامه های فشرده سازی و برنامه های ذخیره سازی ابری. فقط برنامه هایی را که می خواهید نصب کنید بررسی کنید ، روی Download Installer کلیک کنید و Ninite یک فایل .exe منفرد را روی سیستم شما بارگیری می کند. نصب Ninite بارگیری شده را اجرا کنید و هر برنامه ای را که انتخاب کرده اید به طور خودکار بارگیری می کند ، بدون هیچ گزینه آزار دهنده ای در پس زمینه نصب می کند و پیشنهادات نوار ابزار را به طور خودکار کاهش می دهد

بله ، واقعاً به همین راحتی است. نرم افزار Ninite یک روش عالی برای نصب سریع برنامه های مورد علاقه خود در رایانه جدید یا نصب جدید ویندوز است، اما این بیش از این است - مکانی امن و متمرکز برای دریافت نرم افزار رایگان مورد نیاز شماست. Ninite هوشمند زیادی دارد. این برنامه از وب سایت های رسمی خود بارگیری می کند، به طور خودکار امضاهای دیجیتالی یا مقادیر هش آنها را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که در آنها دستکاری نشده است. این کاملاً در پس زمینه کار می کند، از هر گونه سوالات رد می شود، از دستورات راه اندازی مجدد رایانه خود چشم پوشی می کند و برنامه های 64 بیتی را به صورت خودکار روی یک کامپیوتر 64 بیتی نصب می کند.

Ninite می تواند برنامه ها را به روز کند 

نرم افزار Ninite فقط نصب آسان برنامه ها نیست. هنگامی که دوباره نصب کننده Ninite بارگیری شده خود را راه اندازی می کنید ، نسخه های به روز شده برنامه هایی را که انتخاب کرده اید بررسی می کند. اگر نسخه جدیدی در دسترس باشد ، Ninite آن را به طور خودکار بارگیری و نصب می کند. اگر نسخه فعلی را داشته باشید ، Ninite از نصب آن برنامه صرف نظر می کند.

 

این بدان معنی است که نرم افزار Ninite همچنین یک روش عالی برای به روزرسانی نرم افزار رایگان مورد استفاده شما است. برای اطمینان از اینکه آخرین نسخه از برنامه های نصب شده خود را دارید، می توانید یک بار در هفته نصب را دوباره اجرا کنید - تمام آنچه که طول می کشد یک کلیک دوبار روی نصب کننده Ninite است و برنامه های شما برای شما به روز می شوند.

 

به صورت خودکار برنامه ها را با Ninite و یک کار برنامه ریزی شده به روز کنید

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید برای نصب نرم افزار در رایانه یکی از اقوام از نرم افزار Ninite استفاده کنید. پس از آن ، ممکن است بخواهید اطمینان حاصل کنید که Ninite به طور خودکار نرم افزار را به طور منظم به روز می کند. با ایجاد یک کار برنامه ریزی شده می توانید این کار را خودکار کنید. فقط فایل Ninite installer .exe را بارگیری کنید و آن را در یک پوشه خارج از راه ذخیره کنید تا بستگان شما آن را از پوشه بارگیری حذف نکنند. Task Scheduler را باز کرده و وظیفه ای ایجاد کنید که برنامه را هفته ای یا همین حدود اجرا کند. هفته ای یک بار ، رایانه به طور خودکار برنامه Ninite را بارگیری می کند که به صورت خودکار به روزرسانی ها را بارگیری و نصب می کند.اقوام شما برنامه Ninite را باز می بینند و مجبورند آن را ببندند - فقط به آنها بگویید اجازه دهند کار خود را انجام دهد و وقتی تمام شد آن را ببندند. یک سوئیچ خط فرمان وجود دارد که به شما امکان می دهد Ninite را در پس زمینه بی صدا اجرا کنید ، اما این امکان فقط در نسخه حرفه ایه پولی در دسترس است.نرم افزار Ninite می تواند با یک کار برنامه ریزی شده به طور خودکار برنامه ها را به روز کند ، اما در حین اجرا باید رابط کاربری آن را ببینید. البته این ترفند فقط برای اقوام کم دانش نیست. برای اجرای منظم Ninite می توانید از این ترفند در رایانه خود استفاده کنید تا دیگر نیازی به یادآوری آن نداشته باشید.

Ninite چگونه پول خود را بدست می آورد؟

ویژگی های اساسی Ninite برای کاربران خانگی کاملاً رایگان است. برای کسب درآمد ، شرکتی که پشت Ninite قرار دارد ، Secure By Design Inc چند سرویس پولی ارائه می دهد. Ninite Updater ابزاری کوچک است که در سینی سیستم شما اجرا می شود ، به طور خودکار برای به روزرسانی های برنامه را بررسی می کند و به شما امکان می دهد چندین بار با یک کلیک نصب کنید. هزینه آن 9.99 دلار در سال است و در واقع برای کاربران خانگی طراحی شده است که می خواهند از پروژه Ninite پشتیبانی مالی کنند. این ابزار لازم نیست. می توانید روی نصب کننده بارگیری شده Ninite دوبار کلیک کنید تا به طور خودکار گاه به گاه به روزرسانی ها را بررسی و نصب کنید. برنامه های مهم مانند مرورگر وب شما نیز به طور خودکار به روزرسانی های خود را بررسی و نصب می کنند. برای کاربران شرکتی ، نرم افزار Ninite یک برنامه ماهانه 20 دلاری به نام Ninite Pro ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا نرم افزار را تا 100 کامپیوتر در دامنه ویندوز مدیریت کنید. همچنین شامل Ninite One ، یک برنامه دسک تاپ برای نصب برنامه ها بدون مراجعه به وب سایت Ninite است.

داستان عجیب دو تریدر برتر تاریخ که شما را شوکه میکندبهترین از نظر کاربران
داستان عجیب دو تریدر برتر ...
چرا باید یک عکاس شویمآخرین پست
چرا باید یک عکاس شویم